Pasii care trebuie urmati pentru a comanda prin SEAP sunt urmatorii:
Pentru intrebari sau clarificari, va stam la dispozitie la numarul de telefon sau 0724 071 111 adresa de e-mail contact@airless-consulting.ro
Va multumim!
Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), cunoscut si sub denumirea de SICAP (Sistemul Informatic Colaborativ pentru Achizitii Publice), este platforma online prin care institutiile statului din Romania sunt obligate sa deruleze procedurile de achizitie publica.
Aceasta cuprinde licitatii publice, cereri de oferte, negociere fara publicare prealabila, dialog competitiv, etc.
Airless Consulting iti faciliteaza accesul la aceasta platforma, oferindu-ti suport pentru a plasa comenzi sau a participa la licitatii prin SEAP. impreuna cu Airless Consulting, vei putea naviga mai usor prin procesul de achizitie publica, beneficiind de asistenta pentru alegerea produselor potrivite pentru licitatie, pregatirea documentatiei necesare si depunerea ofertei. Astfel, te asiguram ca procesul de achizitie publica va fi mai simplu si mai accesibil.